DE MERKNAAM
IS NIET ZOMAAR GEKOZEN.

De Blueberry (Engels voor blauwe bes), is een blauwpaars besje, zacht en zoet van smaak en bevat van nature antioxidanten. Deze vrucht is een topper voor de ogen. Hij staat bekend om zijn gunstige werking op het gezichtsvermogen en helpt bij oogklachten.

Achter deze vitaminerijke bril gaat de blik schuil van Benoit Sourdon, die opmerkt dat zijn 3 kinderen en hijzelf steeds meer tijd doorbrengen voor een beeldscherm en daarmee in toenemende mate zijn blootgesteld aan blauw licht.

Net als zoveel mensen die geen brildrager zijn, veroorzaakt dat blauwe licht bij hem symptomen als tranende ogen, hoofdpijn en dubbelzien.

Zo is het merk Blueberry© onststaan, een oplossing om je te beschermen tegen blauw licht met kleurige en trendy design monturen voor een schappelijke prijs.

Afgelopen met droge, rode, tranende ogen, hoofdpijn en slaapstoornissen.

Een ware marktprimeur en het merk kent een groot succes. Het merk wordt online verkocht, maar ook via opticiens in Frankrijk en Europa (België, Nederland, Groot Brittanië, Spanje...). De bakermat van deze start-up bevind zich in Normandië.

Steeds alert op marktsignalen, merken wij op dat er een vraag bestaat naar glazen op sterkte met blauw licht bescherming voor volwassenen die voor het eerst een bril nodig hebben voor beginnende verziendheid. Daarom entwikkelden wij de productlijnen Blueberry© easy focus et soft-power, verkrijgbaar met een dioptrie van 1 tot 2 en voorzien van onze blauw licht filter.

Een innovatie, wij brengen de eerste design brillen op de markt die verblinding tegengaan en vermoeidheid verminderen bij autorijden in het donker: Blueberry© Night Drive.

Wij zijn zeer verheugd dat de productlijn Blueberry© met blauw licht filter is gekozen tot "Product van het jaar 2017" door de Belgische consumenten!

Steeds strevend naar de optimale bescherming van uw ogen bieden wij een nieuwe brillenlijn Blueberry Sun© aan, 100% gepolariseerd ter bescherming van uw ogen tegen de schittering van het zonlicht.

Design monturen, bescherming en scherpe prijzen zijn de kenmerken van het merk.

Wat heeft
Blueberry verder
in petto?