couv.jpg

 

logo.jpg    

De naam van het merk werd niet zomaar gekozen. De blauwe bes (Blueberry) is goed voor je ogen vanwege zijn erkende uitwerking op het gezichtsvermogen en bij oogaandoeningen.

Achter deze bril verbergt zich de visie van een man, Benoit Sourdon, die de steeds grotere blootstelling aan blauw licht en aan beeldschermen- van hemzelf en zijn 3 kinderen- constateerde.

Evenals duizenden andere personen had hij geen oogproblemen maar wel symptomen zoals tranende ogen, hoofdpijn en dubbel zien.
 

Aangezien Benoit al 10 jaar met monturen werkte, begreep hij al snel dat er geen betaalbare beschermde trendy monturen waren voor personen die geen corrigerende bril dragen.

Door zijn werk met monturen had hij de kans een assortiment van trendy en gekleurde brillen te ontwikkelen tegen een betaalbare prijs.

Zo werd het merk Blueberry geboren…. Eindelijk een goede reden om een bril te dragen!

BLU_benoit_sourdon_sil.jpg